قوانین

تیم گجتمون همواره برای رفاه حال مشتریان و همچنین به جهت بهبود یافتن فرآیند خرید و ثبت سفارش مشتریان قوانینی را وضع کرده است که هر مشتری با خرید و ثبت سفارش خود با زدن تیک قوانین به منزله تایید قوانین این فروشگاه کرده است و با توجه به بند های زیر حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت و فروشگاه گجتمون حق دفاع از حقوق خود را خواهد داشت همچنین این قوانین برای رفاه حال مشتریان عزیز و عدم ایجاد هرگونه مشکل برای مشتریان عزیز وضع و تنظیم شده است لطفا به موارد زیر با دقت فرمایید تا در صورت وقوع هرگونه مشکل طی فرآیند های خرید ، ثبت و پیگیری سفارش خود شرمنده شما عزیزان نشویم چرا که این موارد بسیار مهم بوده و رعایت قوانین زیر به نفع مشتریان عزیز و همچنین به نفع فروشگاه گجتمون به جهت بهبود فعالیت های مجموعه خواهد بود .

1- ارسال سفارش های شهرستان

در گجتمون برای عزیزان شهرستان و تهران در صورت انتخاب برنامه ارسال (تیپاکس و یا پست)  ارسال سفارش ها پس از ثبت سفارش مشتریان در روز کاری بعدی توسط تیپاکس خواهد بود . پس از ارسال سفارش ها توسط تیم گجتمون و تحویل آن به شرکت تیپاکس هرگونه مسئولیت در جهت شکستگی محصول  و گم شدن کالا بر عهده شرکت ارسال کننده مرسوله خواهد بود  و کد رهگیری مرسوله مشتریان عزیز در پنل کاربری ایشان ثبت شده و بصورت پیامک کد پیگیری را دریافت خواهند کرد و توسط این کد می توانید در سایت پست و یا تیپاکس(بسته به نوع برنامه ارسال انتخاب شده توسط مشتری) مراحل روند سفارش خود را مشاهده فرمایید و هرگونه مشکلی برای کالا در جهت گم شدن کالا و یا شکستگی کالا از آنجایی که کالا های شکستنی و حساس بیمه خواهند شد ، مسئولیت این موارد برعهده شرکت ارسال کننده (تیپاکس و یا پست) خواهد بود و مشتری در پی این فرآیند وظیفه پیگیری سفارش خود را خواهد داشت و در چنین مواردی فروشگاه گجتمون مسئولیتی نخواهد داشت .

2- ارسال اکسپرس

این قابلیت یکی از ویژگی های فروشگاه گجتمون می باشد که برای مشتریان عزیز تهران تهیه و تنظیم شده است و بدین صورت با انتخاب این نوع برنامه ارسال در صورتی که سفارش قبل از ساعت 18 سفارش ثبت شده باشد مرسوله توسط پیک گجتمون تا قبل از ساعت 20 شب خدمت مشتریان عزیز تهرانی تحویل داده خواهد شد که پس از تحویل مرسوله توسط فروشگاه به پیک فروشگاه پیامکی به جهت ارسال شدن سفارش خدمت مشتریان عزیز ارسال خواهد شد . 

ثبت اطلاعات مشتری در مرحله ثبت سفارش 

مشتریان عزیز باید توجه کامل را در حین ثبت سفارش خود در جهت ثبت اطلاعات درست برای ارسال سفارش ها رعایت کنند و آدرس و اطلاعات گیرنده مرسوله را بدرستی وارد کنند . در صورتی که مرسوله به اشتباه به مکان دیگری و شخص دیگری تحویل داده شود مسئولیت این مورد بر عهده مشتری خواهد بود چراکه مسئولین بخش فنی فروشگاه بخوبی و با دقت کامل سفارش ها را در زمان مقرر و بدرستی اطلاعاتی که مشتری در حین ثبت سفارش ثبت کرده اند را عیناً در روی بسته های ارسالی نوشته و خدمت توزیع کنندگان سفارشات تحویل می دهند و مشتری پس از ثبت سفارش خود و دریافت کد رهگیری پیگیری خود را باید با کد رهگیری دریافتی در شرکت توزیع مربوطه پیگیری نماید.

ثبت سفارش و ناموجود بودن کالا 

در زمان خرید مشتریان عزیز گاها مواردی پیش می آید با توجه به زمان جشنواره های مختلف و فروش زیاد مجموعه مواردی پیش خواهد آمد که فروشگاه محصولی که مشتری سفارش داده است را موجود ندارد  و موجودی آن بنا بر دلایلی اعم از (سفارشات زیاد، مشغول بودن بخش فنی فروشگاه و واحد توسعه فروشگاه)  قابلیت بروزشدن نبوده و مشتری سفارش کالای ناموجود داده است در چنین شرایطی از فروشگاه گجتمون با مشتری عزیز تماس گرفته خواهد شد و ناموجود بودن کالا گزارش می گردد و در صورت تمایل مشتری میتواند کالای خود را با یک کالای موجود در وبسایت سفارش دهد که این مورد را می تواند از بخش تماس با ما فروشگاه به بخش فنی اعلام نمایید و یا با شماره پشتیبانی فروشگاه در این مورد تماس حاصل نمایید . 

عودت وجه 

- در گجتمون در صورتی که مشتری عزیز کالایی را سفارش داده باشد و با مغایرت در سفارش مشتری مواجه شود  پس از تحویل مرسوله تا 48 ساعت فرصت خواهد داشت تا کالا را مرجوع نماید و فروشگاه موظف است کالای به اشتباه ارسال شده را دریافت و مبلغ پرداختی توسط مشتری را عودت دهد همچنین مشتریان در این مورد می توانند  از بخش تماس با ما فروشگاه تیکتی ارسال نمایند و مورد پیش آمده را شرح دهد و فروشگاه موظف است تنها به دلایلی که ذکر شد پس از تحویل کالا وجه پرداختی مشتری را عودت دهد . در نظر داشته باشید کالا های حساس توسط شرکت های توزیع کننده بیمه خواهند شد پس در صورتی که کالا در حین مسیر و پس از ارسال توسط فروشگاه شکسته و آسیب دیده بدست مشتری برسد مشتری تنها میتواند از طریق شرکت  های توزیع کننده مرسوله(تیپاکس و پست ) شکایت خود را ثبت نماید و به دریافت غرامت از آنان اقدام نماید و در این مورد فروشگاه هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت . 

- گاها در فروشگاه مواردی پیش می آید که مشتری محصولی را که سفارش داده است از خرید خود پشیمان شده است اگر مشتری در زمان ثبت سفارش بنا به هر دلیلی منصرف شود و در صورتی که مشتری پرداخت خود را انجام داده باشد و از سفارش خود منصرف گردد تا ساعت 12 همان روز ثبت سفارش بایستی از طریق تماس با ما به پشتیبانی گجتمون تیکت ارسال نماید و منصرف شدن خود را ثبت نماید در غیر این صورت امکان استرداد وجه نخواهد بود و فرد سفارش دهنده مسئول این مورد خواهد بود .

- استرداد وجه برای مشتریان عزیز پس از ارسال شماره حساب بانکی خود به پشتیبانی فروشگاه از صفحه تماس با ما فروشگاه نهایتا پس از 24 ساعت آینده برای ایشان عودت انجام می گیرد . 


مواردی بالا از قوانین مهم گجتمون می باشد که در صورت رعایت کردن و خواندن این موارد مشکلی برای شما در روند ثبت سفارش پیش نخواهد آمد و این موارد از اهمیت بسیاری برخوردار هستند لذا خواهشمندیم با رعایت این قوانین تجربه دلپذیری از خرید خود در فروشگاه گجتمون داشته باشید .